Thursday, May 26, 2011

Si Mamat Punye Cerite, Mamat...mamat...bisa aje loe...

Si Mamat Punye Cerite, Mamat...mamat...bisa aje loe...
source:forum tetangga

Kenalin dulu ah, nama ane Mamat bin Sanusi, umur baru 18 aje, anak betawi asli, tinggal di daerah pondok gede, tepatnya di mana nggak usah ane kasih tahu ye…pokoknya daerah ane lingkungannye penuh orang betawi…tanahnya masih luas, banyak kebon ama pohonnya, mau rambutan, duren, pete atawa jengkol ada semua…pokoknya masih asri.


Ane sekarang tinggal bedua doang ama enyak ane, babe ane meninggal pas ane umur 16, karena sakit, pas meninggal usianya 57 tahun. Sedih sih, tapi namanye ajal, mo bilang apalagi.
Nyak ane sendiri sekarang usianye baru 36 tahun, emang beda usianye ame babe cukup banyak. Babe ane emang telat kawin, dari bujangnya terlalu giat kerja, giat banget deh,
sampe lupe kawin, baru kawin juga karena babenya alias engkong ane pakse, dicariin jodoh, kalau kagak mungkin kagak kawin, dan ane nggak bakalan beredar di dunia.

Ane sendiri baru aje lulus SMA, kagak mood dulu deh ngelanjutin kuliah, ane anak semata wayang alias anak tunggal. Sebenarnya biaya buat kuliah ada, sebab babe meninggal juga ninggalin banyak banda, tabungan babe di bank ada, duit jamsosteknya lumayan, perusahaannya kerja juga ngasih sumbangan lumayan banyak, maklum aje babe kerja di sono sejak tuh perusahaan baru berdiri, kerja 30 tahun lebih di sono. Rumah juga lumayan, babe juga punya tanah jatah warisan lumayan, demikian juga nyak ane. Pendek kate biar kata ditinggal babe, kehidupan nyak ame ane terjamin. Kalau untuk urusan kuliah sebenarnya sih babe udah siapin dananye dari dulu, tapi mo dikate ape lagi, ane nggak mood dulu. Buat pemasukan, nyak turun modal bikin bengkel, yang ngelola adiknya nyak, ncang Dudung yang emang pinter nyervis motor, dulunya pernah kursus mekanik, pekerjanya ada 4 orang. Nama bengkelnya sengaja dibuat seimut mungkin : ”Klinik Motor Sehat Mamat En Friend”. Ngelayani service, tune up sama jual spare part. Harga jual spare partnya murah, karena Cang Dudung kenal banyak agen sama salesnya, jadi bisa cari yang termurah. Pemasukan bengkel lumayan bagus, karena keahlian Cang Dudung sudah kesohor di seputar wilayah ane. Motor Boyo bisa jadi kenceng kalau sudah dia kilik, asal jangan minta motor butut jadi motor baru saja deh hehehe. Selain itu kalau pohon di kebon lagi bebuah, biasanya sudah ada bandar yang ngeborong, mo rambutan, duren, pete, jengkol udah ade yang ngeborong. Oh ya, karena ane anak tunggal, makanya ane disayang banget sama babe dan nyak, boleh dikate dimanja gitu...

Ane sendiri sih belum punya pacar, walau kate nyak ame temen – temen, ane lumayan keren, ade tampang juga fisik bagus.Biarin aje deh, ane percaye kalo emang jodoh nggak kemane. Ane sendiri nggak bego – bego amat buat urusan cewek, jujur aje ane kagak perjake lagi, perjake ane udah lama ilang, Dulu waktu ane masih sekolah SMA, ada kakak kelas ane, si Irma yang ngebet banget sama ane, ngejar – ngejar ane terus, cakep dan montok sih, tapi ane kagak mau jadiin pacar, belum niat pacaran. Singkat kata, si Irma agresif banget sering datang ke rumah, ngajak jalan, suatu hari ane abis jalan, nganterin dia pulang, eh rumahnye lagi kosong, rupanya keluarganya lagi pada nginap ada hajatan sodarenye, si Irma yang ngajak ane gituan, lha namanya rejeki, nggak usah ditampik, hilang deh perjake ane. Emang sih, si Irma kagak perawan lagi, siapa yang merawani, bukan urusan ane deh, ane mah Cuma ngurusin jatah ane aje. Setelah itu ane rutin ngebor si Irma setiap ada kesempatan. Ane kagak khawatir dia hamil, sebab si Irma minum obat anti hamil, dia juga kagak mau belendung pas masih sekolah. Pas dia lulus, dia bilang, nanti kalo ane lulus, dia mo ajak kawin, buset dah...dia mah mau, tapi ane kan kagak. Ane mah belagak bego aje deh. Untunglah ternyate emang belom waktunye ane kawin, si Irma dilamar ame anak bandar jengkol, orangtuanya kontan setuju, tapi si Irma kagak, marah dan ngambek, tapi setelah ditabok sama dua gepok duit seratus rebuan jadi anteng dan nurut, selamat deh ane. Sesekali buat ngelepasin kepengen, ane emang suka nyari cewek atau jablay pas lagi ada acara dangdutan, lumayan kalo dapet, main di hotel murah meriah, walau kurang nikmat, sebab mesti bersarung alias pake kondom, ane ingat kesehatan sih. Ya, kalo sekarang paling sehari – hari kerjaan ane nongkrong di bengkel atau ngurusin kebon, sesekali ikut teman ngobyek kecil – kecilan. Kadang kalo lagi iseng, main ke mall atau nongkrong di warnet, sori ye...ane juga betawi modern, kagak gaptek.

Nyak ane, Aminah, sekarang usianya emang sudah 36 tahun, tapi masih cakep banget dah, kayak cewek usia 25an, suer ane kagak bohong, tinggi langsing, kulitnye kuning langsat, bodinya bahenol, pantatnya montok berisi, teteknya juga gede dan masih montok. Sepeninggalan babe, nggak ada tanda – tanda enyak mau kawin lagi, banyak sih bandot – bandot tua yang suka datang, kali aje beruntung bisa ngelamar nyak, tapi untunglah nyak belum sekhilaf itu. Terus terang aja ane demen banget ngeliat nyak ane, suka timbul pikiran ngeres, tapi ane kagak berani berbuat lebih jauh, takut sih, kalau nyak terima, kalau marah terus ane diusir, gawat dong, ane kan belom gawe n bebanda, bisa sengsara kan. Mo diintipin mandi juge suseh, kamar mandi di rumah ane rapet. Jadinya paling nyak Cuma jadi bahan khayalan ane kalau lagi colai atau main sabun. Nah itu aje deh sekilas tentang kehidupan ane. Kita lanjut ye....ceritanye sudah 2 tahun babe meninggal, kehidupan kite sudah berjalan normal, ini cerita dimulai pada suatu sore sewaktu ane pulang dari bengkel, baru nyampe, markir motor di bawah pohon, terus nyeduh kopi dan ngisep sebatang rokok di tapang depan rumah, nikmat banget dah....

”Udeh pulang loe, Mat...?”
”Eh Nyak, iye baru aje, nih lagi nyantei dulu ngaso...”
”Udeh makan belom loe..?”
”Udah tadi di bengkel, lumayan nyak, hari ini rame.”
”Syukur deh, kalo masih laper, nyak baru masak, noh di dapur.”
”Iye...ntar malam aje nyak.”

Nyak lalu duduk juga di tapang, bengong, sedang ane ngelanjutin ngerokok ama ngopi, enak suasananye, angin berhembus sejuk, bikin ati adem rasanye.

”Mat...nyak mo minta tolong nih ama loe...”
”Ada ape nyak sayang....”
”Ntar malam loe tidur di kamar nyak ye...temanin nyak, abis nyak takut, belakangan ini kan di kampung sini lagi santer isu babi ngepet, nyak ngeri jadinye...”
”Daelah nyak, ama yang kayak gitu aje takut....babi ngepet mah hobinya nyolong duit nyak, bukan godain nyak...”
”Sembarangan aje loe kalo ngomong, nggak becande nih Mat, nyak ngeri, makanye ntar malam loe tidur aje di kamar nyak ye...”
”Iye deh nyak, tidurnye di mane di tiker..? Tikernya bersih kan...??”
”Ngapain di tiker, tidur aje di kasur sama nyak...”
”Lha nyak, emangnya Mamat anak kecil...”
”Mat..Mat, biar udah bangkotan kayak gini, tetap aje loe anak nyak semata wayang, masa tega nyak nyuruh loe tidur di tiker...”
”Ya udah, tapi ntar malam Mamat mo pergi dulu ama si Ucup, biase ada bisnis nih, ada yang nyari motor..”
”Ya udah, kelar langsung pulang, nggak usah ngelayap, apalagi mabok – mabokan, kagak demen deh nyak ama yang begituan.”
”Nggak Nyak...nggak.”
”Ya udah, kelarin dah ngopi loe, terus mandi sono, biar nggak dekil.”

Nyak lalu masuk ke dalam, sedang ane kini sendirian, mikir dikit sih nanti malam bakalan tidur dekat nyak, tapi nggak mikir terlalu jauh. Mata ane kini tertuju ke arah rumah paling deket ama rumah ane, nggak jauh sih, paling 15 meteran, bebatesan pekarangan doang. Itu rumah sih kagak jadi pikiran ane, yang jadi pikiran penghuninya...yaitu Mpok Halimah, atau biasa dipanggil Mpok Lime, Jujur aja ane belakangan senang banget ngeliatin mpok Lime, dibilang tua juga nggak, beda umurnya Cuma 5 tahunan ama ane. Dia tinggal sendirian, walau sebenarnya punya suami, suaminya Bang Kumis, dedengkotnya jawara daerah sini, umur 40-an, badan keker, tatoan, tipe orang yang bacok dulu baru nanya, angker, dia ngepalain keamanan mall, pasar – pasar sama beberapa kompleks ruko dan perumahan sekitar daerah sini....Si Mpok Lime ini kabarnya istri kesekian ( Gile aje tuh orang...saking banyaknya punye bini, sampe ngitungnya jadi yang kesekian ). Mpok Lime belom punya anak. Kagak ngerti gimane ceritanye kenape Mpok Lime mau dikawinin ama Bang Kumis. Bang Kumis jarang datang, kalo dateng nggak tentu, bisa 2 minggu sekali, sebulan sekali kadang lebih, kalo dateng biasanya ngendon di rumah, biasa ngeloni Mpok Lime. Mpok Lime orangnya emang rada cablak, tapi ane suka tuh, soalnya cakep juga, bodinya bahenol banget dah. Montok Denok dah, tetek gede pantat besar. Kalo sehari – hari seringnya pake kaos tanpa lengan, mamerin bulu keteknya yang seksi. Sering nongkrong di rumah sih, biasa gosip ama nyak, ane mah demen aje, soalnya kalo duduk mpok Lime ini sangat dermawan, seenak udelnya, ngongkong terus, betah ane mondar mandir atau pura – pura ngotak – ngatik motor yang kagak napa – napa dekat dia. Mpok Lime orangnya genit, kalo ngomong cablak sama asal. Sering juga ane digodain. Biasanya ane suka pura – pura jual mahal, biar dia penasaran, kan gampang nantinya. Benarnya kasihan juga sih, sering dianggurin aja sama bang kumis, tapi orang – orang juga segen n kagak berani gangguin mpok Lime, salah – salah ditebas si Kumis. Bang Kumis ini hormat sama babe ane, waktu mpok Lime ngabarin babe meninggal, dia langsung datang, semua urusan kuburan, ambulance dia yang ngurus dan bayar. Kalau dia lagi datang biasanya kalau nggak ane kalau kagak dia yang nyamperin, ngobrol, orangnya royal, kalau pas lagi dapat rejeki, biasanya dia suka ngepelin ane duit, paling dikit cepek, katanya buat jajan atau beli rokok, dia kagak mau ditolak, katanya juga namanya tetangga, kan hitung – hitung ane sudah jagain bininya yang sendirian di situ. Bang Kumis juga bilang kalau ane butuh kerjaan bilang saja ke dia, nanti dia masukkin ke kantor yang dia pegang. Semenjak tahu enyak bikin bengkel, bang Kumis selalu membawa motornya yang lumayan banyak buat diservis di bengkel ane. Katanya dia puas, soalnya motor – motornya mesinnya jadi enak, larinya kenceeennng, juga dia demen banget karena bengkel ane kerjanya bersih dan juga sesuai. Memang sewaktu buka bengkel nyak dan Cang Dudung berprinsip untuk tidak melebih – lebihkan atau menambah – nambah kerusakan yang nggak ada, untuk harga juga murah, bahkan kalau sama tukang ojek atau warga dekat sini yang kita kenal, boleh ngutang dulu, karena kita percaya kalau kita juga pengertian, maka nggak mungkin deh tuh orang nggak bayar utang servisnya, kalau nggak bayar juga, ya emang kelewatan aja, tapi syukurlah, selama ini nggak pernah kejadian.

No comments:

Post a Comment